Heeft u werk geleverd en wil uw klant de factuur niet betalen? Op een discussie of het geleverde werk wel deugt, zit u niet te wachten.
Zorg altijd dat u uw dossiervorming op orde heeft. Dan kan uw klant u niets verwijten. Handel zaken daarom niet mondeling af, maar leg afspraken schriftelijk vast. Voorkom discussie door bijvoorbeeld goede algemene voorwaarden te hanteren.
Bent u actief in de bouw? Leg afspraken over meer-minderwerk duidelijk vast. Dit bespaart u een eventueel welles-nietes.
Over het algemeen is het van belang dat u kunt aantonen:
– dat het werk goed is
– dat de voorwaarden kloppen
– dat de klacht ongegrond is.
Wordt u het over dat eerste punt niet eens? Haal er een deskundige bij en laat die verklaren dat het werk wél goed is.
Weten wat uw rechten en plichten zijn? Direct contact over een vraag? Mail Archie Verhoog.
Ook als uw onderneming als een zonnetje loopt, is het handig een advocaat te hebben die u met raad en daad bijstaat. We behoeden u voor overhaaste beslissingen en zorgen ervoor dat alles goed geregeld is.
Opent u een extra vestiging? Wint u een grote aanbesteding en heeft u ineens 50 nieuwe medewerkers nodig? Door alle stappen met zorg en aandacht te doorlopen, voorkomen we gedoe achteraf. Kunt u met een gerust hart verder groeien.
Heeft u een vraag?
Wilt u een afspraak maken?
Stuur mij een mail of bel mij op 050 537 50 10